Home Pilavlar Tavuklu Pilav Pastası

Bugün hiç dışarı çıkmadım evde miskin miskin yattım elimde kumandayla:))) yağmur yağıyordu hemde ctesi çok yorulmuştum..Nedenmi alışveriş merkezlerinde cirit attım:)) Önce istinye park sonra cevahir sonrada profilo……O yüzden bugünde evde dinlenmeyi tercih ettim..Hımmmm belki ilgilenenleriniz olurrr die sizede haber vermek istedim İstinye Parkta bir ayakkabıcı var isim vermeyim ilgilenen olursa söylerim…Orada 139 liralık çok güzel deri ayakkabılar 69 liraya düşmüş fırsat bu fırsat 3 adet aldım:))) ihtiyacı olanlara duyurulur çok güzel papuçlar var ayakkabı ihtiyacınız varsa bi uğrayın ama herkes bikaçtane alıyor o yüzden stoklar bitmeden gitmenizi öneririm…..
Şekerlerimmm benim bu güzel pilav pastayı misafirlerime yapmıştım nefiss olmuştu hem görüntü hem lezzeti harika..Davet masalarınızda hiç düşünmeden yer verebilirsiniz.Tarifi muhteremle afiyetle arkadaşımın sitesinden almıştım.Buradan kendisine teşekkür ediyorum.

MALZEMELER:

2 subardağı pirinç

1 tavuk göğsü(haşlanmış ve didiklenmiş)

1 subardağı tel şehriye

2 yemek kaşığı tereyağ

1/2 subardağı haşlanmış bezelye

1 küçük boy havuç (küp doğranıp haşlanmış)

Yarım demet dereotu

Tuz,karabiber,şehriyeyi kavurmak için 2 yemek kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI:

Öncelikle pirin pilavını sade olarak pişirdim.Pilav demlendikten sonra 2ye ayırdım.Yarısının içine havucu,bezelyeyi,incecik kıyılmış dereotunu katıp karıştırdım.Tavada sıvıyağ ile tel şehriyeyi kavurdum biraz tavuk suyu ile pişirdim.

Dikdörtgen kek kalıbını sıvıyağ ile yağladım.Dibine şehriyeleri yerleştirdim.Üzerine sebzeli pilavı,onun üzerine didiklenmiş tavuk etini,en üstede sade pilavı yerleştirdim.

Her katı iyice bastırdım.Sıcak olarak servis tabağına ters çevirdim…İşte bu kadarrrr hadeee mutfağaaa:)))

AFİYETLER OLSUN

 

Comments

comments

Benzer Haberler
0 5088

21 Cevap bu mesaja
  1. Gönülcüm harika görünüyor bu pilav,sehriyelerin ayrica üzerine süsü olarak konmasi sahane olmus.Afiyetler olsun canim.Ellerine saglik.Yagmurlu havada evde bataniyeye sarilip evde oturmayi haya ediyordun,galiba hayalin gerceklesti bugün:)))Bende bunaldim bugün iyice,evde ugrasacak seyler bulmaya calisiyorum,bloglari ziyaret ediyorum.Sevgilrimi birkatim,iyi pasarlar canikom.

  2. blog mansette gordum ve ismi çok degisik gelince, hemen geldim
    hakikatten çok degisik bir tarif
    not ettim, ellerinize saglik
    sevgiler

  3. Canım harika bir sunum yapmışsın…ellerine sağlık…içinde tavuk ,pilav falan olduğunu bilmesem gerçekten pasta zannederdim:)))

  4. Canım Gönül,

    o ayakkabıcı bu gece rüyama girecek haberin olsun :))

    yahu ne yapayım ben pilavı çekiverseydin ya papuçların fotolarını gözümüz şenlenseydi .. :))

    Yemekten daha sevdiğim birşey varsa o da ayakkabıdır. ANlaşıldı sanırım :)))))

    Gönülüm şaka bir tarafa o pilav pastasının üstündeki erişte olayım :))))

    Ellerine sağlık hayatım

    sıcacık sevgiler.
    http://www.misssgibi.com

  5. Gönül’cüğüm,

    Bu harika bir şey olmuş, hem fikir, hem görüntü. Tadını da hayal ettim. Gittiğin zaman annene sıkı sarıl.
    Sevgilerimle.

  6. oh oh gez bakalım,biz vakitsizlikten sınırdışı çıkışları kaldırdık,kendi ilçemizin dışına çıkışlar uzun bir süreliğine kapalı:)))
    ama şu ayakkabılar için belki ihlal gelebilir:)))

    eee bu cidden pasta olmuş pasta:)
    çok güzel görüntü ve lezzetide güzeldir kesin.
    ellerine sağlık.

  7. hımmmm akşam yemeğine misafir gelince yapabülebülürüm ben bunu kanımca:) eline sağlık şekercimm dün akşam içi fındıkjlı un kurabüyelerinden yaptım haberin ola:)

  8. çok şık görünüyor ellerine sağlık. tavukla yapılan hemen hemen herşeyi çok severim ama haşlamasından başkasını sevmeyen bir kocayla fazla birşey deneyemiyorum. misafir beklicez artık 🙂

  9. Pilav pastan nefis görünüyor sunumda cok istah acici olmus,eline saglik.
    yakin olsada gelsek ayakkabilardan alsak,ama ucak lazim oraya gelmek icin biraz pahaliya mal olur o ucuz ayakkabilar bize

  10. Gönlooooooooooooooooooooooşşşşş,
    Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiim. Ya kaç gündür hep doktordaydım. Eve de uğramadım. Nişanlımın yanında kaldım. O bana baktı sağolsun. Şimdi daha iyiyim. Daha tetkikler bitmedi. Yani neyim var bilmiyorum ama şimdi daha iyi hissediyorum kendimi. Umarım kötü birşey çıkmaz. Canım benim yaa, sen de beni merak etmişsin. Yerim ben seni :)) Ama inan hiç girip de bakamadım bloğuma. Neyse tatliş, kendine iyi bak. Öpüyorum seni :))

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
3 Nefis Börek
3 Nefis Börek

:)))) çok moralim bozulduuu valla ben bişiii yapmadım ama arkadaşlarımın yani linklerin olduğu liste yok olmuşşşş ne güzel eklemiştim hepinizi...noluyo...

Kapat