Home Tavuk Soya Soslu Tavuk

Yeavrılarımmmm yavrukuşlarım nihayet bir haftayı daha sonlandırdık….yarın yeyin için gezin dolaşın alışverişler yapın çünkü ben sanırım öyle yaparım yada bi arkadaşımın daveti var oraya giderim heç belli olmaz benim sağım solum çünkü çokkkkkk kararsız kazım ruhlu biriyim ben:)))
Bu yemeği sıkça yaparım ama nasıl olmuşta tarifini sizlerle paylaşmamışım eski sitemden bi tarif.
Tavuk bonfileleri teflonda çok az yağda arkalı önlü kızartıyoruz..Diğer tarafta sıvıyağda yarım ay doğranmış soğanları ve jülyen doğranmış kırmızı ve yeşil çarliston biberleri öldürüyoruz…İçine minik doğranmış domates katıyoruz rendede yapabilirsiniz…Daha sonra kızarmış tavukları koyuyoruz hepbirlikte pişiriyoruz çok az salça ilave edebilirsiniz…Soya sosu ilave ediyorsunuz piştikten sonra (zaten pişmiş oluyor) kıyılmış maydanoz katıp ocağı kapatıyorsunuz afiyetle yumuluyorsunuz:))) Bu kadarcık pek lezzetli oluyor soya sosu mükemmel bişi…..

Dünki olaya bende çok kızdım neydi öyle polis terörü yaşandı resmen adamlar bişi yapmadan bizimkiler hoppp boyalı suları sıktı… tekme tokat girişti..en acısı okmeydanı hastanesinde ayağından operasyon gören çocuğunu kucağında taşırken bu üzücü olaya maruz kalan bir annenin feryadı ve suçsuz yere dayak yiyen turist:(((( söylenecek söz varda blog aleminde rtük varmıdır die söyleyemiyorum:)))) neyse olan oldu tüm dünyada çok farklı geçen böyle bir olayın türkiyede böyle rezilce geçmesi:(( rezillik rezillik rezillikkkkk başka bişi değil……

bu arada kilo durumumu söyleyim sabah 68.0 idim akşam yemeklerini kestim daha doğrusu 4-5 gibi yiyorum birdahada bişi yemiyorum…bol su içiyorum…termalı giymiyorum…beşibiyerde içmiyorum.:)) doğadan form içiyorum….akşamları yürüyüşümü yapıyorum ama hergün değil…aerobiğimede gittim dün….offff işte benden bu kadar…mesai bitsinde çıkıyım hava serinledi kesin haftasonu yağmur yağar bizde şansmı var:(((((

haaaa bu arada varmısın yokmusun yarışmasına müracaat ettim eheheheh dua edinde çıkıyım :)))) burhan gibi karıştırıyım ortalığı reytingler artsın yada rtük kapatsın kanalı ahahahahah:)))

öpüyorum hepücüğnüzü iyi hafta sonu geçirmenizi diliyorum…sevgiler ve saygılarrrrrrrrr

Comments

comments

38 Cevap bu mesaja
  1. gönülcüm ben geldim niye giymiyon kız termal donu havalar ısındı bak daha çok terlersin kilocuklarda gidiyo ne güzel ahh ahh bide ben motive olabilsem yok anacım nazar değdi bana bu sene kurşun döken yokmu yada beni çidikleyip bu rehavet rüyasından uyandıran yardımmmm öptüm kocaman

  2. Ayyyyyyyy ne süper olur bee yarışsan varmısın yokmusunda yaaaaa..Kıs dur dua ediyim de çıksın sana..Ay gebeririz gülmekten ayol kıss bide meşhur olurmuşun ister misin hihihihihi..
    Ellerine sağlık Könülüm benim…
    Öptüm seni…

  3. tavuğun en sevdiğim hali hatta şuanda pişiyor bile tencerede ellerine sağlıkkk

    gönülüm biraz sıkılaştım ama kiloda bişi yok daha ama azimliyim dona yürüyüşe spora devammmm

  4. canim bencede tam bir rezillik oldu polis teror estirdi bence polis her konuda cok sertlesti artik .Tavuk super gorunuyor hele soyasosu varsa nefis olur ellerine saglik ,insallah girersin yarismaya sevgilerr

  5. canım benim ziyaretin için teşekkürler çilekli pastalarımdan yap ama sakın çok yeme seni varmısın yokmusun yarışmasında dal gibi görelim

  6. selam, tavuk şahane görünüyor doğrusu. ama aşağıda duran milföyde şantiye takıldım ben. kalorisi yoktu dimi bunların 😉 sevgiler canım…

  7. Gönül’cüğüm,

    Umarım çıkarsın yarışmaya ve çok neşeli olur, hem de kazanrsın ne güzel olur.

    Sana mutlu bir hafta sonu diliyorum ve ben de seni kocamaan öpüyorum.

  8. eline saglık gönülcüm, daha önce soya sosunu yada kıymasını hiç denemedim. şans senden yana olsun inş. çıkarsın yarışmaya bende müracat etmıştım netten, ama tırıs ses seda yokk. çok başvuru varmış ama bellı olmaz kısmet hayırlısı olsun canım

  9. canımın içiii notlarını çok merak etmiştim. İnşallah finaller daha iyi geçer ama bu dönem işimiz zor çünkü zaman çooook kısıtlı çok… bol bol çalışmak lazım, seneye daha bir kolaylanıcak. keindine iyi bak.. öpüldün

    tolunay

  10. Hatun sen gez biz çalışacağız eşek misali..Bu arada varmısın yokmusunda reytingler toplarsın sonra da gelsin showlar.Haydi hayırlı olsun.Tavukta süper olmuş afiyet olsun…

  11. G�n�l’c�m,

    Soya sosunun en �ok yak�t� yiyecek tavuk bence de. Senin tarifin de �ok g�zel g�r�n�yor, ellerine sa�l�k can�m.

    Ben de sana g�zel bir hafta sonu diliyorum.

    Kucak dolusu sevgiler,

  12. Merhabalar canim, ellerine saglik soya sosul tavuk harika görünüyor. Malesef istanbuldaki olaylara bende cok üzüldüm, kendim icin degil ama arkadaslari o dik yokustan saatlerce arkamdan getirmeme ve sonrada dinlenmeden ac susuz gerisin geri dönmelerine icim el vermedi ama ne yapacan kismette bunlarida yasamak varmis, az evel senin de yazdigin yaziyi okudum cook güldüm, güzel intikam almissin. Birdaha bulusmak kismet olurmu bilemem, malesef cok güzel bir firsati kacirdik, ama ne yapalim saglik olsun, sizleri de orda üzdügüm icin özür diliyorum, sevgiler….

  13. Ah canım benım senın yazdıklarını okumaya bayılıyorum.Dualara başladım cıkta Acunu delı et .Izmırde cok guzel bır hava var ama .umarım guzel bır hafta sonu gecırırsın canım.Coook cok opuldunuz.

  14. Nefis bir tarif mmmmmmm ama ya kilolar….:(
    neyse beyaz et sağlıklı az yendikten sonra diyetide etkilemez herhalde…;)
    Ellerinize sağlık…..

  15. Tavugun her türlüsüne bayılırım, çok harika görünüyor ellerinize sağlık….
    varmısın yokmusuna inşallah katılırsınız…:))))
    İyi hafta sonları dilerim…

  16. SOYA SOSLU TAVUK YEYİN BENİDİYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..HA GAYRET BU HIZLA SEN 65 E DÜŞMEN YAKIN GİBİ GELİYOR BANA.BEN DE 4-5 GİBİ YİYORUM VE ONDAN SONRA DA HEP SU İÇİYORUM.DÜN DUYDUM HAFİF SICAK İÇİLMELİYMİŞ SU DİYETİSYEN DOKTORUN BİRİ DEDİ TV DE.BAĞISAL-KLARI DAHA İYİ ÇALIŞTIRIYOMUŞ..

  17. harikasın vallahi senin yazılarını okumak için sitene giriyorum ,çokdeğişik bir uslubun var ve bu benim hoşuma gidiyor,normalde de böyleyesen senle arkadaşlık yapmak çok eğlenceli olur diye düşünüyorum.

  18. Gönül’cüğüm hadi bakalım hayırlısı, inşallah yarışmaya katılmaya hak kazanırsın, bol şans canım. Sevgiler, Bu arada ablan nasıl :(.

  19. gonulcugum harika olmus soya soslu tavugun ellerin derrt gormesin.milfoylu santilerine de bayildim.kilolarla hepimizin basi dertte biz ev hanimlari olarak yemeden nasil duracagiz ya millete pisriyoruz tadina bakmak bile kilo aldiriyor:))) bos ver canim beee can bogazdan gelirmis:))) canim sanada iyi hafta sonlari cok optum sevgilerimi gonderdim.
    insallah ilk yorum bendendir:)

  20. Gönülüm yavru kusum yimaan pekce güzel görünüyor,ellerine saglik canim.Bu aralar fazlaca pc basinda degilim,gendümü ey hissetmiyorum,emeklere bile bakamiyorum (anladin sen onu :))) )
    iste idare etmeye calisiyorum canim.Öpcüklerimi biraktim bebek,güzel hafta sonu diliyoruuum.

  21. merhaba canım.seni çok beğenerek takip ediyorum.hatta favorim, yemek duayenim diyorum ve hep böyle olacaksın.yazını büyük bir zevkle okudum.çok içtensin. bende bu yazınla yani 1 mayıs ile ilgili birşey söylemek istiyorum tatlım.Bende polis memuruyum.mesleğimde 7 yıl bitti 8’e girdim. 4 yıl istanbul çevik kuvvette görev yaptım ama akşam eve geldiğimde biz ne yapmışık yahu diyordum. İnan o kameralar sadece polisi çekiyor.beni bile kandırıyorlar.göstericilerin provakotörlerin yaptığını hiç çeken kamera gördünmü? ben görmedim.varmı yokmu polis.mesleğimi inan buna çok severek yapıyorum.girmeden önce bile “yüce rabbim bana 1 günlük polislik nasip et canımı al diye” yalvarıyordum.yani bu kadar çok isteyerek girdim.ve hala çok severek yapıyorum.İnanmayın kardeşim.bizler cani değiliz.ekmek parası için oralardayız.yerimizden yurdumuzdan uzaktayız.bizleri öcü yaptılar değiliz.sizlerden farkımız yok bizim. ah diyorum ah imkanım olsada 1 mayıs anına ve orada yaşananlara sizleri götürebilsem.kamera arkasını sizlere gösterebilsem keşke.değiliz dostlarım bizler öcü değiliz. her birimiz vatan için varız ve olmaya devam edeceğiz.sizleri seviyorum iyiki varsınız. Ya olmasaydınız?
    SAYGILAR DOSTLARIM.
    (Benim Bloğumada beklerim)
    http://ecemelek.blogspot.com

  22. Gonulcum canim benim, nasilsin, arkadasim bana birakmis oldugun yorumlar için çok tesekkur ediyorum insana bu durumda çok guzel bir moral oluyor,annemin durumu aynen devam ediyor ama insallah iyi olur bizlerde dua ediyoruz,çok aci çekiyor agliyor,ama dilerim tez zamanda kurtulur sana çok tesekkur ediyorum tatlim allah razi olsun yanimda oldugun için bir tanesi.Tavuk yemegin sahane ellerine saglik valla hem rejim yap hem de bu harika lezzetleri zor olsa gerek,insallah hepimiz artilarimizi veririz. canisi kocaman opuyorum seni kendine iyi bak ve iii pazarlar.

  23. canım tavuk miss gib olmuş..kilo vermene sevindim..yaza az kaldı biliyon…

    yarışmada seni göreceğim günü iple çekiyom..hadi şans seni bulsun arkadaşım..
    kocaman öpüyorum…

  24. canım inşallah çıkarsın yarışmaya, hiç seyretmedim ama sen çıkınca kaçırmam. bol bol para kazanasın inşallah.

    ellerine sağlık yine güzel yemekle döktürmüşsün.

    sevgiler…

  25. aa ben bilmiyordum anaokulunda, zihin. eng. okulunda çalıştığını. bende daha önce bu çocukların incelendiği yerde çalışmıştım. zihin eng. öğretmenliği çok zor bi iş.

    geçen hafta kreşimizin binası değişti, yani taşındılar. denizi okuluma getiriyorum, gelip burdan servisle alıyorlar. bu aşamada ayrılması zor oluyor tabi. aman çok zor gurbet ellerinde çalışan anne olmak.

    başını ağrıttım ama paylaşmak iyi geliyor be arkadaşım

    öptüm muck.

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
Milföyde Şanti

Bildiğiniz bir tarif gepçemin sitede görmüştüm benimkiler yandan fışkırdı biraz şantiyi hiç bekletmeden yaptığım için biraz dolapta bekletmem gerekirdi ama...

Kapat