Home Etkinlikler KERAMİKA 2016 Lansmanı

krmk6

Geçtiğimiz günlerde mutfakvetatlar bloğunun yazarı çok sevdiğim arkadaşım Sevgili Selma MOLLAOĞLU’nun organizasyonu ile KERAMİKA’nın daveti’ne icabet ettik. Kutahya’da KERAMİKA’nın Fabrikasını gezmek için sabırsızca Havalimanında yerlerimizi alırken keyifli muhabbetimiz hızlıca başlamıştı. O andan itibaren belliydi Kütahya Seyahatimiz oldukça keyifli geçecekti. Yolculuğumuz gayet rahat geçti. Uçaktan indiğimizde Keramika’dan Sevgili Tuğba Hanım bizi tüm içtenliğiyle karşıladı.Açıkçası o saatte orada göreceğimiz aklımıza gelmezdi. Tuğba Hanım bizi otele ulaştıracak olan servis aracına yerleştirdikten sonra yanımızdan ayrıldı. Bu davranış bana göre oldukça ince bir davranış.

krm8

Otelimiz Kütahya’nın Termal Otellerinden YONCALIK OTEL. Gayet güzel butik tarzında bir otel. Sabah kahvaltımızı Otelde yaptıktan sonra Kütahya’nın karlı havasında buzlu yollara aldırmadan keyifli muhabbetimizle Fabrika ziyaretimiz için ulaşımımızı sağlayacak olan araçta yerlerimizi aldık.

krm5

KERAMİKA ;

1972 yılında Necati Ünal ve Ahmet Ünal kardeşlerin Kütahya/Tavşanlı ilçesinin Değirmisaz köyünde başlayan iş hayatları 2003 yılında Ünsa Madencilik Turizm Enerji, Seramik Orman Ürünleri Elektrik Üretim San ve Tic A.Ş kurulması ile devam etmiştir.

Kütahya da hizmet göstermek kaydıyla, faaliyet alanını sanayi sektörü üzerine çeviren firmanın 2006 yılında Kütahya 1. Organize Sanayi Bölgesinde aldığı yatırım kararı ile Keramika’nın temelleri atılmıştır. 2006 yılında kurulan Keramika, 2007 yılında üretim hayatına başlamıştır.

Keramika % 100 yerli sermaye ile kurulmuş, Türkiye’nin zücaciye sektörüne hizmet veren önemli bir marka konuma gelmeyi başaran firmalardan biridir.

krm1

Keramika Fabrikasına gittiğimizde Bizi Keramika Ailesi tüm içtenliğiyle kapıda karşıladılar. Keramika Genel Müdürü Emin Yüce ve Keramika E-ticaret ve Reklam Bölümü  Yöneticisi Sevgili Tuğba Öztürk ile kahvelerimizi yudumlarken fabrikayı görmek için sabırsızlanıyorduk. Fabrikayı gezmeye başladığımızda açıkçası o kadar sıcak ile karşılaşacağım aklıma gelmezdi.1 tabak için 5-10-20 TL çok dediğimiz zamanlar aklıma geldi bence bu kadar sıcağa,emeğe,meşakkate az bile. O kadar sıcağa karşı 600 kadar çalışan personelin mutlu halleri işlerini ne kadar severek yaptıkları gözle görülür şekilde ortada idi. Rengarenk bir cennete düşmüştük. Hangisine ne tarafa bakacağımızı şaşırmış haldeydik. 1 çay tabağı dediğimiz bile 40 kişiden geçiyor. Çok emek var çokkkk…. Aslında bu kadar emeğin bedeli paha biçilemez. Bütün Fabrikayı büyük bir hayranlıkla ağzımız açık hayretlerle gezdik.

krm2

Sıra geldi 2016 KERAMİKA LANSMANI’nı gezmeye ve çalışan personelle tanışmaya çaylarımızı yudumlamaya… Blogger arkadaşlarımızla hep birlikte KERAMİKA Mutfağında yerimizi aldık. Başladık hünerlerimizi sergilemeye… Öncesinden tabiki hazırlıklı gelmiştik.. Bizlerde el lezzetlerimizle tanışmalarını istedik. Hep birlikte bizler için hazırlanmış olan salonda yerlerimizi aldık.. Şahsımızı tanıtacak slayt gösterilerini görünce çok mutlu olduk daha bi keyiflendik. Kendimizi önemli hissetmek için şımarmamız için bir sebepti. Çalışan personel arkadaşlarla tanışma ve yeme içme keyfimiz bittikten sonra KERAMİKA 2016 serisini görmek için ayrı bir yere geçtik. İçeri girdik ve her birimizde birer sevinç çığlığı duyuldu. Aşk’ın rengi çeşit çeşit en şirin halleriyle sunulmuştu. Ba-yıl-dık biz bu seriye. Hepsine ama hepsine sahip olasımız geldi 🙂  rengarenk balonlar ve mandallarla her birimizin resimleri asılmıştı.. Şimdiye kadar hiçbir etkinlikte belki de kendimizi bu kadar özel hissetmemiştik. KERAMİKA’NIN tanıtım slaytını izledikten sonra resimlerimizin arkasına duygu ve düşüncelerimizi yazıp,plaket törenimizi gerçekleştirdik.

krm3

krmk9

Fabrikadan sonra Kütahya’nın nadide konaklarından biri olan Hanedan Konağında Kütahya yöresine ait olan birbirinden lezzetli yemekler ve canlı müzik ile keyifli saatler yaşadık.

krmk12krm4

Bize eşlik eden Rehberimiz ile bu sefer başka bir konağa “Yaşayan İnsan Hazinesi” Mehmet Gürsoy’un atolyesine görmek kısmet oldu. Harika eserlerini görmek ardından da yaptığı eserlerin hikayelerini dinlemek ayrı bir keyifti. Saatlerce kendisini dinleyebilirdik ama tabi ki her güzel şeyin bir sonu var. Çini aşkını büyüsünüde tanımış görmüş olduk.

krmk7

Ve artık kaldığımız YONCALIK TERMAL OTEL’in şifalı kaplıca sularında hamam sefası ve açık havada havuz keyfine sıra gelmişti.İşte bu kısım anlatılmaz yaşanır.

Canlı müzik ziyafeti ile Akşam Yemeğimizi Sevgili Emin YÜCE ve Sevgili Tuğba ARGAN ile gerçekleştirdik.. Yemeğimizi yedik, muhabbetimizi ettik ve oyun havalarına kapılarak eğlenceye doyamadık.

Benim için çok öğretici çok keyifli bol muhabbetli aynı zamanda kendimi özel hissettiğim bir gezi oldu.

şlş

Boylesi güzel gezimizi organize eden  arkadaşım Sevgili Selma Mollaoğlu ;

Aşkın rengi ile bizleri misafir eden  harika ev sahiplerimiz Emin Yüce ve Tuğba Öztürk’e ve tüm Keramika çalışanlarına çok teşekkür ediyor Sevgilerimi iletiyorum.

ve bu muhteşem hediyeleri için çokk Teşekkürler …

KERAMİKA alışverişleriniz için ;

http://www.keramika.com.tr/online-satis ile sizleri başbaşa bırakıyorum.

Comments

comments

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
marmarina1
Bodrum Marmarina Saraylı

Bodrum'da son durağımız akşam yemeği ve kahvaltısıyla bizleri ağırlayan mandalina dostu Sevgili Gülşen COŞANÖZ hanımefendi oldu. Gülşen hanım 32 yıldır...