Home Pastalar-Kekler Halleyli pasta


Ayyyy offffff üffffffff:))))) heryerim tutulmuş ağrıyorrrrrr gece yarılarına kadar eğlendim oynadım…çok güzel bir yılnaşı geçirdim…bazıları yılbaşı kutlamasına karşı gelsede ben buna katılmıyorum…ben sadece yeni bir yıla girmenin heyecanını yaşıyorum ve bunuda kutluyorum…..amannnn senede bir gün kurtlarımızı dökelim dimi ama…dün yemek konusunda kaçamak yaparım die düşünmüştüm ama yediğim tek şey ordövr tabağı oldu diğer yemekleri tam yiyemedim çünkü şakkıdı şukkudu oynadım:)))valla vucudumda bi hareket yaşamış oldu işim gereği hep masa başında oturduğum için hareket nedir unutmuş olmuşttummm artık kireçlenme ve küflenme olayı olacaktıkiii gece bütün hareket sistemim çalıştı kireçlenmeler çözüldü kanımca:)))) neyse ben yeni yıla çok güzel girdim umarım sizlerde öyle girmişsinizdir…inşallah bu yıl bizlere çok iyi gelir…….kilom aynııı ama sıkılaştığımı hissediyorum 42 beden pantolon büyük gelmeye başladı arkada potluk oldu ehehehe normalde pantolonum düdük gibi dardır ama vucudumda bi hafifleme hissediyorum…yeavrılarım bu termal sauna şort gerçekten güzel bişi ve etkisini görücem buna inanıyorum..ama yinede bariz bi incelme başladığı an size dicem hemen alın dieee sanırım bu hafta sonunda 10 günü tamamladığımda bişiler olacak…bide bakıyormuşum ben 10 gün sonunda safinaz bacaklı biri oluyormuşum ahahhahahaha yada üçgen vucut herkül gibi ahahahahah aman aman öleeedee olsun istemem…38 bedene iniyim yeter bana…bu hafta sporada başlıcam inşallahhh üşenmezsem:)))) neyse yeavrılarım bu güzel pastayıda misafirlerime yapmıştımmmm ….tarifini kendimce die bi blogdan almıştım..buradan teşekkür ediyorum tarifi paylaşan arkadaşıma…….hem basit hem çok lezzetli bir tarif……..buyrun bakalım;
10lu halley paketinden aldım gelişigüzel parçaladım…..içine kremşanti hazırladım ve karıştırdım…..dövülmüş ceviz kattım…kalıba koydum buzdolabında beklettim…..daha sonra benmari usulü çikolata eritip üstüne döktüm…tekrar buzdolabına koyup dondurdum…işte böyle bir şeyyyyyyy:)))

AFİYETLER OLSUN

Comments

comments

22 Cevap bu mesaja
  1. selam kuhteremin sitesinde gödüm sonrada sitenize girdim yeni yılınız kutlu olsun sevgiler
    bu arada sauna şorttan çözüm bulursanız banada yazın lütfen şimdi hamileyim her halde doğum sonrası itiyacım olur eğer gerçekten faydalıysa bende denemek isterim sevgiyle kalın
    http://sibelinmutfagi.blogcu.com

  2. Gönlooooooooooooooooooş,
    Canım benim, güzel bir yılbaşı geçirmene çoooook sevindim canım. Ben de nişanlımla evde güzel bir yılbaşı geçirdim. Beraber güzel mamalar hazırladık onunla :))
    Canım benim, sen bu güzel pastayı ne zaman yaptın bakiiim. Çok güzel görünüyor valla. Ellerine kollarına sağlık tatlişim. Ama sakın fazla yeme tamam mı. En kısa zamanda kiloları verip incecik olacağız. Sonra yazın sahilde bizi gören diğer kızlar kıskanacaklar :)))
    Öptüm seni şeker…

  3. oh oh…yandannn:))
    döktürrr:))
    oh yarasin arkadasim bende sabaha kadar nasil oynadiysam hertarafim sizliyor…
    nede guzel oluyor boyle oynamalar aslinda daha sik tekrarlamamiz lazim ama nerdeeee…

    kilo konusuna gelince canim mumkunse aksamlari gec saate yemek yeme bak nasil kilo veriyorsun

    umarim en kisa zamanda hedefledigin kiloya ulasirsin
    amma yazdim:))
    ne diyodum
    haaa…pasta cok hos gorunuyor
    ellerine saglik
    sevgiler

    http://www.yenitadlar.blogcu.com

  4. yılbaşının güzel geçmesine çok sevindim şekercim:) oh oh termal şort işe yarıyor demek valla çok sevindim bizde alırız kız tam sonucu bi alda:)Pastada çok güsel eline sağlık bu pastanın methini çok duyup yapmıştım ama eşim pek tutmadı böyle kolay pastaları sevmeyizde ahahah:)

  5. gönül bundan yemedim di mi , itiraf et bak doğru söyle.
    ellerine sağlık canım
    özendim valla bu şort olayına bu kadar çabuk etkisi oluyorsa almak lazım valla
    sence sauna kemerler var ya onlar da etkili midir, aklımdan onu almak geçiyor aslında.
    tüm yılın yılbaşın gibi geçsin canım.

  6. sevgili arkadaşım oh çok güzel bir yılbaşı geçirmişsiniz inşallah tüm seneniz geceniz gibi mutlu ve eğlenceli geçer pastanızda tarifi kolay tadıda hafif olmuştur ellerinize sağlık sevgi dolu yıllar…

  7. ay ben çok şişkoyummm
    işe yararsa hemen alırım hiç durmam bana da haber ver büyük büyük yaz yeşo zayılfadım al diye
    ama bu pastayı yaparsan nasıl zayıflyıcaz kii
    neyse iyi zayfılamalar
    ellerine sağlık
    sevgilerr

  8. gönülcüğüm fikirlerin için çok teşekkür ederim canım. kafam karıştı ama netleşince haberleşiriz. senin aldığın şort ne kadar, ve nerden aldın diye sorsam çok mu uzatmış olurum konuyu :;)))

  9. Harika bir pasta olmuş, ellerine sağlık canım…. inşallah kısa zamanda 38 bedene inersin…:))

    benim kilo sorunum olmadıgı için pasta tarifi aldım, yapacağım..))

    istersen senin yerine de ben tadabilirim…;))

  10. Gönülüm pasta cok güzel olmus,ellerine saglik bebek.Rejime devam yavrum,bende basladim emme velakin yene hastalandim,spor yapamiyorum ama herhalde yarin baslarim yavru kusum.Yeni yilin kutlu olsun,saglik basari huzur ve sevdiklerinle yaninda olsun.Insal. tüm fazla kilolarimizi 2007 yedide birakiriz yavru kusum.Öptüüm

  11. Yeni yılın ilk günlerinde sayfana geldiğimde böyle nefis bir pastayla karşılaştım..))

    2008 de hep böyle tatlı,mutlu,huzurlu geçer inşallah….

    Ellerine sağlık canım….

  12. Gönül’cüğüm,

    Pastan pratik ve lezzetli. Senin anlatımın da bir o kadar lezzetli.
    Gülücüklerin ve neşenin eksilmediği bir yıl olsun.
    Sevgilerimle.

  13. canım yaaa çok alem kadınsın falla neşelenerek okudum yazdıklarını 🙂
    sahi o şortlar işe yarıyorsa bende mi alsam ki sen yazmaya devam et sonuçları cnm bekliyoruz inşallah zayıflarsın ayy çok zor yaaa oooff bende aşağı yukarı senin kadarım hatta sadece aşağıyım :)68kg
    aynen ben de 57 hayali ile yanıyorum 🙂 ama nerdeeeeeee bu 57 de takıntımıdır ki kadınlarda ooooffff neyse cnm kendi sayfam sandım burayı sanırsam 🙂 döktürdüm öptüm seniiiii

  14. canım
    sanırım abone olacağım sana:)
    öncelikle keyifli yazıların, yazma tarzın çooook hoş…ayrıcaaaaa termal şort takipçisiyim; dolayısıyla senin tecrüben benim tecrübem sayılır:)))
    halley pasta da nefiss, o tadı iyi bilirim okuyan herkese tavsiyemdir, cidden çok güzel…hatta bir ay kadar önce ben de yayınlamıştım..
    sevgilerile canım

  15. Gönülüm, nefis olmuş bu halleyli pasta. Ama hiç uyuyomu be şekerim altta kilo verelim süpper olalım yukarda halleyli pasta :)))

    Ellerine sağlık bitanem. İncecik kalasınnn sağlıklı kilolar veresin. (ayy çingene gacılar gibi oldum) :)))

    öpüyorum seni.

    yarın istanbuldayım. belkilim öğlen yemek yeris hı hıhıhıhıhıh??? :)))

    öpüyorum seni.
    http://www.misssgibi.com

  16. işte böyle birşey nefis oluyor sonra birkaç dilim yeniyor.
    irade yoldan çıkıyor şiraze kaçıyor ve kilo olarak geri dönüyor sonra mutlulukla mutsuzluk arasında kalınıyor:))))))
    yaa ne yapayım bugünlerde bu konuda dertliyim kusuruma bakma gönülcüm:))
    yoksa var yaaa bende aldım halleyli pasta yapmak için 10 lu paket sonra dedim yok edin bunları dayanamam çok yerim diye:)))

  17. yılbaşı gecesi ilk defa yedim bu pastadan çok güzeldi tadı.yapmasıda çok basitmiş.
    bu arada arkadaşım senin yazılarını çok zor okuyorum benim bilgisayarda karakterler farklı görünüyor.a ve ı harfleri .
    neyse öptüm görüşürüz.

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
Mutlu yıllar

Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer...

Kapat