Home Misafir çay menüsü Dostlarla güzel bir cumartesi

Hazırlık koşuşturma derkennnn güzel bir günü bitirdik.Cuma günü eve gittim hemen harıl harıl başladım hazırlıklarımı yapmaya bi ara bi baktım mutfak kalkmış gidiyor o kadar gözümde büyüdüki anlatamam bi an panik oldum ya yetiştiremezsem çünkü temizlikçim hasta olduğundan gelememişti ev temizlemekte bana kalmıştı.Neyseki hazırlıklarımı bitirdim ve hızlandırılmış motor gibi ev temizledim artık 23.00 de elektrik süpürgesinin sesi alt komşuma nasıl gitti bilemem gayrı ama olur böyle arasıra dimi ama….Saat 00.30 olduğunda bütün işlerim bitmişti ama bende bitmiştim.Hazırladığım herşey çok ama çok beğenildi tam not aldım eheheheh yedik yedik rejimleri gümlettikkk…o kadar çok yapmışımkiii yada yaptıklarım çok bereketliydi her gidene paket yapıp evlerinede yolladım..Hepside afiyet olsun helal olsun…ölmüşlerimizin canına değsin inşallah…hepimizdde hele muhabbetimizzz okadar güzeldiki yorgunluk falan herşey bu sıcacık muhabbete bol kahkahaya değdi doğrusu.Misafirlerim gittikten sonra komşum duyduğu kahkahaları anlattı:))) bayağ sesli olmuşuz….Tabi içimizde kızları uzakta olan 2 annemiz vardı.Nurcan ablamın kızı Antalyada…..Şahende ablanın kızı Amerikada yaşıyor…..Keşke kızımızda olsa burada die içlerinden geçirerek duygusallaştılar…Ya ben ne yapıyım canım Annem Ankara da.Bende içimden geçirdim keşke Annem burda olsa ablalarım burda olsa yiğenlerim burda olsa die.Hasret çok zor valla ..Hayatınız ne kadar iyi olursa olsun bu hasretlikten dolayı bir yanınız hep eksik kalıyor…Yani sandalyenin bir bacağı hep eksik kalıyor…..
NELER YAPTIMMMM NELERRRR;
Kıymalı cevizli sahte talaş böreği
Patatesli rulo börek
Makarnalı su böreği
Damla çikolatalı kurabiye
Fındıklı kurabiye
Bonibonlu kurabiye
Çokokremli toplar
Tartoletlerde kabaklı havuçlu cevizli salata
Mercimek salatası
Patlıcan söğürme
Tavuklu piilavlı pasta
Tiramisu

Comments

comments

Benzer Haberler
22 Cevap bu mesaja
  1. Adaşım bu nasıl bir masa böyle ellerine sağlık hepsi için.Ne kadar hoş tarifler var böyle hemde hepsi bir gecede olmuş.Ama arkadalarla hoş sohbet için değer doğrusu.Eee sonra kiloları dert ediyoruz Ama bir gün kaçamak olur dimi….

  2. Şekerim Gönül, yoksa Hamarat gönülmü demeliyim :))

    Canımcım ellerine sağlık..
    merak ettim beğendiniz mi bonibonlu kurabiyeleri…

    Tam olarak İyileştin umarım.

    seni sımmmcıkı kucaklıyorum

    sevgiler…

    http://www.misssgibi.com

  3. bu sofra nedir???
    şaşkınlık içerisindeyim maşAllah neler yapmışsınız öyle,böyle sofralarda ne rejimi konuşmaya kalkasanız nerdeyse vurucaklar gibi tehditkar bakışlar savuruyorlar:)))
    ellerinize sağlık,mutlu sofralarınız ömrünüzce olsun.

  4. Canım benim, gece saat 01.04 bakayım kardeşimin bugün misafirleri gelecekti ne yaptı diye hemen sitene girdim, döktürmüş gene benim marifetli kardeşim dedim, ama yazıları okuyup aşağıya doğru indikçe benimde gözlerimden yaşlar aşağıya doğru inmeye başladı, çok duygulandım, bu satırları yazarken ağlamaktayım,sen ne kadar uzakta olursan ol hep bizimlesin, seni çooooooook seviyorum, senin yerini hiç kisme tutamaz, benim biricik kardeşim, öpüyorum hem de çok.

  5. hem hasta hemde büyük temizlik yapmissin,birde bu kadar mamalar yapmissin masalahhh diyeyimde nazar degmesin hamarat arkadasim.
    bizide davet etseydin hic hayir demezdik ama olsun masanin resmini paylasman bile davet etmis kadar oldun.Ellerine saglik simdi nasilsin yorgunluk cikartiyorsundur.

  6. Bu kadar çok şey hazırlayıpta yorulman normal,ama değmiş yorulmana.Bunlar tatlı yorgunluklar oluveriyor muhabbet ve sevgi ortamında paylaşılanlarla.

    Annesi uzakta olanlardan birisi olarak hissettiklerini sıkça yaşıyorum ben de.

    sevgilerimi gönderiyorum….

  7. benimkilerde ankarada….özledim valla….haftaya bir iki günlüğüne gidiyoruz…hem ziyaret hemde annemden biraz erzak getireyim dimi…

    sofra biraz fazla olmuş….ben şahsen hepsinin tadına bakmasam çatlarım…yersemde çatlarım..ne olacak..

    ellerine sağlık canım..hepsi harika..yalnız hepsinin yakından görünen fotolarını ve tariflerini bekliyoruz…

  8. Gönülcüm ne kadar süper bir sofra,harikasin yani,kosturduguna degmis.Kus sütü eksik masada.Ellerine saglik canim.Iyi pazarlar diliyorum hamarat arkadasim benim.

  9. Ayyyyyy şok oldum bu kadar şeyi tek başına bir gecede nasıl yaptınız?Ben yarısını yapsam kesin cesetim çıkar:)Çok hızlısınız,maşallah.Hepsi de bir birinden güzel,ellerinize sağlık.

  10. abov bunlar da ne hem temilzik hem bunlar valla dediklerinin hepsini yapmışsınya tüh tüh maaşallah sana hasta hasta:) şimdi bunların tarifini istermiyim isterim valla bu arada itiraf edim gördüğüm en güsel bonibonlu kurabiyeler:)

  11. hamarat hatun…………

    döktürmüsşün yine….

    ellerine sağlık canım….

    maşallah sana….

    öpüldün…

  12. Gönüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül,
    Annnneeeeeeeeeeeeeee!!!!!
    Bu ne kızım yaaa!!! Valla bana gelen misafirler hiç bu kadarını beklemesin benden. Ben de kendimi deli sanırdım :)) Bana misafir geldiğinde, kızım biz şiştiki geberdiki neler yapmışsın öyle derler. Ama yok vallaaa!!! Bu konuda senin eline su bile dökemem bacım :)) Ellerine kollarına sağlık. Ağzım sulandı valla :)) Öpüldün kocamannn :))

  13. Kocaman bir Maaşallah.Bu kadar yorgunluğu atılan kahkahalar nasıl siliyor değil mi?
    Benimde hasret olduklarım var.Ben artık herzaman yanımda olsunlar diyemiyorum.Yanımda olduklarında zamanı iyi geçirdik mi, mutlu olup birbirimize sevgimizi gösterebildik mi ona bakıyorum.
    Sevgiler

  14. Gönül’cüm hamarligini bir kez daha tescillemis oldun valla hazirladigin masaya bayildim dogrusu hersey nefis görünüyor canim ellerine saglik,sevgiler…

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
esra 006
Köfteli Kebap

Bu ayki esracığımıza özel Kevgir Dergisinde yer alacak Sevgili esramıza ait olan bu köfteli kebabı yaptım fakat bu akşam tüketmeyeceğim...

Kapat
ice hockey jersey China me jerseys Suppliers High Quality ice hockey jersey Big & Tall big & tall jerseys for sale size 3xl, 4xl, 5xl and 6xl cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys Big & Tall big & tall jerseys for sale size 3xl, 4xl, 5xl and 6xl Big & Tall Clothing for Men big and tall nfl jerseys wholesale Custom Baseball Jersey Custom Made Sports Jersey Custom Basketball Jersey Custom Baseball Jersey cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France cheap nfl jerseys cheap jerseys cheap nba jerseys cheap nfl jerseys cheap jerseys cheap nba jerseys Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France