Home Tatlılar Çokokremli toplar

Misafirlerimden kalan son tarifimide paylaşayım:)) Bu nefis tarifi mutfaak güncesi isimli blogda gördüm ve denedim pişman oldummu asla olmadımmmmm birdaha yaparmıyımmmm tabiki ilk fırsattaaaa kızım sen delimisinn kilooo veremiyorsunnnn…olsun ptesiii rejime başlarım…offf ya bilmem benimle aynı durumda olan varmı 4.5 kiloyu ramazanda sahura kalkmadan sadece iftarla oruç tuttuğum için rahatlıkla vermiştim sonrasındaaa hadi onu deneyim bunu deneyim şunun tadına bakıyım acaba bu nasıl olmuş derken rejim yapamaz hale geldim offf yaaaaa offffff….şimdi dikkat ediyorum ne alıyorum ne veriyorum ama vermem gereken 10 hatta 15 kiloyu versem tam süper olacak:))) şimdi ben bayramda Ankaraya gidince canım Annem ve Ablam kendilerinden geçerler yedilçe yedirirler umarım verdiğim kiloları tekrar almam…En iyisi bayram ve yılbaşı geçtikten sonra düzenli bir rejim ve bir spor salonuna yazılmak olacakkkk spor salonunda canım çıkacak yorulucam ancak zaman yemek yemez olacammm eeeee buda bana ders olsun..sen yermisinn her gördüğünü denermisinnnn hakettin kızım sen hakettinnnn:((((( hade bakalım bu tarifi deneyinde hep birlikte rejime girelim 2008 ocak ayında Allah nasip ederse:)))haaaa ben ptesi başlayıp salıya kalmadan ikindide bozuyorum genelde ama bakalım bu kez hafta içi başlıcam var bu pazartesi başlanan rejimlerde bi cenabetlik:))))))
MALZEMELER:
2 paket pötibör bisküvi (350 gr)
4-5 yemek kaşığı çokokrem (200 gr)
1 su bardağı sıcak süt
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yemek kaşığı kakao


YAPILIŞI:
Yoğurma kabına çokokremi koyup, üzerine sıcak süt ekleyin ve 10 dakika kadar bekleyin. Bisküvileri robottan geçirip un haline getirin, süt ve çokokremle birlikte yoğurun. (Buzdolabında 15-20 dakika dinlendirin, yuvarlaması daha kolay olur.) Hindistan cevizine kakaoyu ekleyip, elinizle ovalayın. Yoğrulmuş bisküvi hamurundan, cevizden biraz daha küçük parçalar koparıp yuvarlayın ve kakaolu hindistan cevizine bulayın.Buzdolabında bekletin servis zamanına kadar…
Heeee buzdolabını her açtığınızda ağzınıza çerez gibi atmayın…..valla alışkanlık olur dolabı aç kapa aç kapa yaparsınız……:)))
AFİYETLER OLSUN

Comments

comments

Benzer Haberler
1 2484

0 2291

38 Cevap bu mesaja
  1. Gönüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül,
    E aşkolsun sanaaaa!!!! Bozdun mu sen rejimini? Neden yaaa??? Hani bana söz vermiştin sen. Küstüm sana :((((

  2. cANIM BEN YERİM BU ŞEKER TOPİŞLERİ:)NERDEN BULUYORSUN BÖYLE PRATİK AMA MÜTHİŞ LEZZETLERİ? BAK BEN DE REJİME BAŞLADIM…BU BLOGCULUK BİZİM KİMYAMIZI BOZDU :))BİRAZDA FİZİĞİMİZİ:)))AMA BEN KARARLIYIM FAZLA GELEN KİLOLARI YOK ETMEYE:) CANIMCIM BANA YAZMIŞ OLDUĞUN YORUMU YANLIŞLIKLA REDDET YAPMIŞIM,SİLMİŞİM….ÖZÜR DİLERİM…..BU ARADA BLOGSPOT NORMALE DÖNDÜ…ARTIK TÜRKÇE:)

  3. Gönül kız,

    boz gitsin.

    ben yıl başı geçsin öyle başlıyım diyorum 🙂 Sen de doğru yolu bulmuşun… 🙂

    Böyle daha mantıklı yavreeem. En tehlikeli kısım bu dönemde 40 kilo almamak :))) az zaman kaldı diyip yüklenirsek o da olur 😀

    Öpüyom seni kuşummm gönül

    Sıcacık sevgiler..
    http://www.misssgibi.com

  4. Minik minik cok sirin,bayramda cocuklarin cok sevecegi bir tad olmus eline saglik canim.
    Diyetin yanina sporda yap imkanin varsa,yada herseyden azar azar ye ,günlük spor yap,diyetten daha saglikli kalici kilo verirsin bu sayede.

  5. bin kilom olsa yinede yerim….tabiki yukardakileri…çikolatalı topcuklara nasıl dayanılır…

    ankara güzeldi haa…ama gün gezmeye yetmedi..sadece aneyle,gardaşla koklaştık….çok güzeldi…beni şişirdiler dediğin gibi…
    ama olsun…herzamanmı yiyorum annemin yemeğini…

    seninde ellerine sağlık…pek güzeller…

  6. Gönülcüm canim benim yerim senin o sohbetini,kilolar alirmista rejimi bozarmista :)))) cok tatlisiíiin.Sen diyete basladigin zaman sana benim yaptigim diyeti anlatayim,daha kolay verirsin.Ben öyle daha kolay verdim.Su ertelemler yokmu.Ayni sali sallanir,carsamba carsafa dolanir,tatildi bayramdi derken hep ertelenir:)))bilmezmiyim kardes;)takma kafana canikom.Bu cokokremli toplar nefis görünüyor,hep begnmisimdir böyle toplu tarifleride iste onuda erteliyorum galiba.Ellerine saglik canim harika görünüyor.Sevgilerimi biraktim canikom.

  7. Gönül sorma ya rejim demek bence işkence demek allah bana vermesin hayatta yapamam herhalde hiç bu güne kadar rejim nedir bilmem boşveer desem demeyeyim biraz dikkat ve yürüyüş iyi gelir sanırım
    eh bu toplarda insanı top yapmamzmı ayol yiyelim topları olalım top gibi:) sevgiler ve iyi rejimler caniko bayyy

  8. Merhaba canim, bu minik toplar cok leziz olmuslar, ellerine saglik. Amma da is almissin basina simdi onlari al teker teker yuvarla ama degmis sonunda.

    Selam ve sevgilerimle..

  9. aynen gönül verilmesi gereken kilolar, denenmesi gereken tarifler var. En iyisi ne yapalım biliyon mu, anlaşalım aramızda hep diyet tarifleri verelim 1-2 hafta. börek çörek tarifi verenleri kınayalım, nasılım :)))

  10. ccanikom…maşallah hazırladıkların bitmiyor….çokkk berektliymiş….buda diğerleri gibi nefis görünüyor…

    ellerine sağlık kuşum…

    sen kilolarınlada güzelsin ayrıca….

    dolmakalemim benim…hihihihi

  11. ellerine sağlık çok güzel olmuş.ama böyle şeyler yapmaya devam edersek hayatta rejimin sonu gelmez:):):)

  12. Gönülcüm ben online oldum ama senin adresin gelmedi?? Ben devam online olcam,10 dak. sonra geliyorum hemen benim ufakligi kresten alip gelcem.Kresin bahcesiyle bizim bahce bitisik, yani yoook yakuuun:)) Dööncem sana .Sende bu esnada adresi dogru yazip yazmadigina istersen tekrar kontrol et cünkü adresin dedigim gibi gelmedi daha:

  13. Gönül’cüğüm,

    Damardan olmuş hem yaptığın top toplar, hem de şu “diyet” meselesi. Nasıl gidecek bu kilolar bu kadar güzelliklerle ben de bilmiyorum.
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle.

  14. ellerinize saglik bu çikolatali top kekler tam bana gore olmus, nefisssss bir lezzet.
    vallahi benim de bi 10 kilo fazlam var hep baslayip birakiyom yarida eee tabi sonra uzuluyorum ama bos napçam dayanamiyorum hele ki boyle lezzetlere, ama kendi kendime dedim bu sefer tam hele ki bi yilbasi geçsin çunku o zaman yemek pasta çok çesit çok, dayanamam yoksa, allah sana da bana da kolaylik versin, sevgiler, bana da beklerim buyrun.

  15. ne demek buzdolabını açtığınızda çerez gibi yutmayın ne demekkkkkk nasıl yutulurya bunlar ahahaa ülkerin sana reklam parası vermesi gerek çokokremler petibörler:)

  16. Gönül’cüğüm,
    Harika görüntüler bunlar,ellerine sağlık.Bende orada olsam hemen 1-2 tanesinin tadına bakardım..))

    Tavuk pilav pastan ise çok değişik görünüyor Gönül’cüğüm.Öğlen vakti de yavaşca yaklaşmakta ve ben acıkmaya başladım bile..))Ne yapsam??

    Kocaman öpüyorum seni canım.

    Sevgiler

  17. cnm
    ahh hiç girme kilo konusuna off offf bende 10 kilo versem süper olacak 🙁 ama nasıl offf
    cnm mamaların nefis olmuşlar ellerine sağlık öptüm seniiiiii

  18. muftak güncesi takip ettiklerim arasındaydı ama bitti neyaıkki yani bıraktı yazmayı şaziye hanım malesef:(bu arada çok güzel tarif ve görünşü elleriniz dert görmesin.

  19. Gööööööönnnnnnnlooooooooş :)))
    Çok güzel olmuş bunlar yaw. Bana da yapacan mı bunlardan sana gelsem heheheeee :)))
    Ellerine sağlık canım. Ama ben artık şu midemin yüzünden pek bişi yiyemiyorum :((
    Öptüm seni kocaman tatliş :)))

  20. mmmm bu güzel şeyleri görünce rejim mejim bitti gitti üzerine bi bardak su içmek lazım dimi? ellerine sağlık. Can boğazdan gelir boşver deyip geçmekte fayda var :)))

    Özlem’den Sevgiler…

  21. ben bu toplardan yapıcamda sadece tadına bakıcam ha mümkün değil.oturup hepsini yemeden rahat edemem:))
    Gönülcüm nefiss olmuş ellerine sağlık.bu kilolardan bende çok şikayetciyim canım.ne olacak böyle bilmiyorum 15 kilo vermem lazım benimde nasıl vericeksem.
    öptüm canım.
    sevgiler

  22. yapmayın şöyle tariflerr canımız istiyorr ,ee sonrada aynen mutfaga kosuyoruz 🙂 benimde yıllardır yaptıgım buna benzeyen bir tarif var ama bunuda denemeyi aklıma koydum çünki bunda margarin yok hiç olmazsa yağ yememiş oluruz 🙂 dediğin gibi bunlar tam çerezlik. bende ne zaman yapsam ertesi güne kadar çerez niyetine anında bitiyor 🙂

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
Screenshot_13
Tavuklu Pilav Pastası

Bugün hiç dışarı çıkmadım evde miskin miskin yattım elimde kumandayla:))) yağmur yağıyordu hemde ctesi çok yorulmuştum..Nedenmi alışveriş merkezlerinde cirit attım:))...

Kapat
ice hockey jersey China me jerseys Suppliers High Quality ice hockey jersey Big & Tall big & tall jerseys for sale size 3xl, 4xl, 5xl and 6xl cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys Big & Tall big & tall jerseys for sale size 3xl, 4xl, 5xl and 6xl Big & Tall Clothing for Men big and tall nfl jerseys wholesale Custom Baseball Jersey Custom Made Sports Jersey Custom Basketball Jersey Custom Baseball Jersey cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France cheap nfl jerseys cheap jerseys cheap nba jerseys cheap nfl jerseys cheap jerseys cheap nba jerseys Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France