Home Börek Çakma açma börek ehehehe

Bu tosun paşa çok sevdiğim arkadaşım Aylinin patates yiğeni Fahri Mert ehehehehe…heee maşallah deyinnnn hadee bakayım……..


Bu muhteşem böreğin tarifi tarif defterinden sevgili hhatice ablaya ait..Tek kelimeyle HARİKA…Ablacım buradan Teşekkürlerimi gönderiyorum sana bizlerle bu güzelliği paylaştığın için….Tadı muhteşem kıyırkıyır elde açılan hamurlar gibi …anlatmaya kelime bulamıyorum yaparsanız zaten anlarsınız….

Milföy hamurlarını altını üstünü unlayarak açabildiğimiz kadar ince açıyoruz.İç malzemesini koyup rulo sarıp gül böreği şekli veriyoruz.Üzerine yumurta sarısı sürüp önceden ısınmış fırında pişiriyoruz.

*Ben böreği yapıp buzluğa attım ertesi gün çıkarıp direk yumurta sarısı sürüp pişirdim.
*İç harcını soğan,kıyma ve ıspanağı karıştırarak yaptım.Birdahaki sefere beyaz peynir kaşar ve maydanozlu yapıcam eminim oda çok güzel olacaktır.

Yeavrılarım hastayım üşütmüşüm grip soğuk algınlığı……hapşuuuuuuuuuuu off ya okadar hapşuruyorum şu idareciler duymuyorki git eve yat dinlen desin ehehehehe ben bilirim yapacağımı kapının delügüne doğru hapşurup mikroplarımı onlarada bulaştırıyımda görsünler ehehehehehe…..Şimdi size çokk keyifli geçen Dün yani çarşamba akşamından bahsetmek istiyorum…Dün neydi çarşambaaaaa ben çarşamba akşamları ne yaparım üçlü koltuğa uzanıp bacağımın tekini koltuğun tepesine atıp yayıla yayıla Yaprak Dökümünü izlerim…Ama bi delü gepçe varki bana izin vermedi daha mutfakta salatamı yapıp yedim tam mutfağı topluyordumki telime bir mesaj aynen şöyle yazıyor kendisi pek kibardır….”aç kıs msn nü” eheheh yazan kim tabiki sihürlü gepçe feyzafidan ehehehehe yani nilay cinislinin görümcesi eheheheheh …bende cevap yazdım “hahahah 10 dk beklermisin mutfak topluorum” gepçe feyzada cevap yazdı “he topla angut” deyuuu ehehehe neyse ben hemen topladım ve geçtim pc başına ama yaprak dökümüde başlıcak neyse tv ve pc karşımda ne kadar verimli oluruz bilemem dedim başladık msnde laflamaya…sonra feyza yani sihürlü gepçe gelinleri olan nilaycinislinin yanına gitti eheheh birisi bir odada birisi salonda msnde konferans yaptık o sırada pastacırapunsel geldi ahahahaahah biz 4 kişi bir muhabbet ama öyleböyle değil eheheh kahkahaları siz düşünün valla benim gözümden yaşlar geldi kamerada gördü gepçe feyza eheheheh gözmakyajımı bozdu ahahahahaha:)))gepçe nilaydan çay istiyor odadan salona oda dioki kalk kendün al ahahah zamane gelünler işte bizim zamanımızda öylemiydi eheheh:))))yaprak dökümü falan yalan oldu baktım ama nasıl baktım birde bana sorun artık internetten tekrarını izlerim…çok güzel bi dostluk kuruldu dilerim uzun süre devam eder.sanalda böyle fingirdedik reelde biraraya gelsek bilemem nolur ama ortalık yıkılır ahahahahaha ……neyse o arada aylincim geldi msne hemen kamera açtı ehehehe elinde bebekkkk yiğeni ayyy bi tatlı bi tatlı anlatamam tosunpaşa gibi kırkbinkere maşallah aylincim…..kameradan ekrana dalıp sevesim geldi kıs bigün getirde sevelim annesi izin verirse…neyse fahri mert aylinin yiğeni bizimde yiğenimiz sayılır dimi ama:))) neyse çok konuştum dün akşam ben sadece salata yaptım yedim sonra gepçe pasta yiyorum dedi kalktım sütlaç yedim….:)) bişi olmaz sütlü tatludan degülmü yeavrılarım…sonra şortum üstümdeydi saatlerce tuzdan kaşıntı tuttu..bıcı bıcı yapıcam dedikçe gepçe feyza dioki kıs daha yeni geldim gitme ahahahahaha tabi tam yatarken yapıp ıslak saçlarla yatıncada zaten hastalık belirtileri vardı dahada kötüleştim ve bu durumda işe geldim…kıss gepçe feyza gelde nane limon kaynat çorba yap bana……..yeavrılarım bu yemek blogları sahipleri hakikaten çok şekerler hepiniz öylesiniz buna eminim ……işte interneti doğru kullanmak die ben buna derim…doğru adres doğru arkadaşlık…rapunzelim en kısa zamanda kafeye geliorum yeavrım……
Hade bakalım termal sauna şortumla ilgili pek bişi yazmıcam size artık alıştı bana sanırım inceltmeye kıyamıyor eeheheheheh yada benimle başedemeyeceğini annadu kanumca:)))))
de get uğraşamam senle dedi bence …..
SEVGİLERİMLE
 

Comments

comments

Benzer Haberler
0 397

4 17754

32 Cevap bu mesaja
  1. 41,5kere maşallah benim tosun paşama:)

    bu börek süper zati tarif defteri zamanından senin yoğun tavsiyen üzerine azmı yapıp dondurucuya atıodum 2 aylık gelinlik 2 akşamda bi r milföty açıodum ayol hahah:)

    Şu arkladaşlarında pek komikmiş vallah çok severim öle şen insanları sevgilerr onlarada:)

  2. kuşum maşallah boş durmuyosun yaneeeee…tabi eski gurubun sesi soluğu kesildiiii….

    hepq böyle mutlu ve neşeli ol canım…börek nefisss

  3. aman geçmiş olsum canım ya bne de pçava halindeyim daah yni açıyorsdum gözlerimi yazdıklarını okuyunca gülmkten karnıma ağrılar girdi ben niye eksik kalmışım ki benim de gelip gülmem gerekk
    böreklerde tosun da maşallah harika
    sevgilerrr
    şortlu bacuu

  4. YAV BU NASIL BİR BEBEKTİR…TOSUNCUK…VALLA BENDE BÖREK YERİNE ONU YESEM OLMAZMI?HAKKINI YEMEYELİM BÖREKTE COK GÜZEL GÖRÜNÜYOR…SEVGİLERMLE…GECMIS OLSUN BU ARADA…

  5. selam.öncelikle maşşallahh..çok şirinmiş bebiş….sonrada süper börekler…çok güzel görünüyorlar sanki ye beni diyolar..eline saglık canım..sevgilerimle..

  6. Anaaa Gönül kıss hastamı oldun cancığızımm huhahahuahaha..
    Canum nane-limon gaynaturdum saa emme naneler bana lazum..datlulara koycem huhahauha…Sana kuru naneli limon kaynetem ben en iyisi…
    Efferim saa kıss, dünkü bütün muhabbeti blog alemine naklen yayınlayıp rezil edecekmişin az kalsın bizi ..Karizmayı sallama yewrımm..Şurda bir vizyon sahibi kepçe olarak gelmişim aleme girmişim..Tüvbeee tüvebee…
    Hade get aspirin felan iç :):)))))))))))))))))))))
    Öptüüümmmmmm..

  7. gı gönülll,
    geçmiş olsun..akşam feyzaya yaptırırım ben nane neyin :))kendüme de çay :))))senden sonra biz çok güldük bacım kaçırdın..hattaaaa feyza bi ara gülmekten kendini mutfak halısının üstüne attı…bi de üstüne morardı..gıııı feyzaa nefes al diye telkinde felan bulundum :))))hadi bacım acilll şifalar dilerim..öpüldün nanaklarından..asilim benüm :)))))))))))))))))))))9

  8. Adoşkam ya kafamı karıştırdın önce bebek (maşallahhhh)sonra tarif sonrada yazını okudum yorum yazayım dedim.Eline sağlık diyecemde tarif neydi onu unuttun sana gülmekten.Sen çok yaşa emi.Aman her şey güzel börek güzel bebek güzel dostluk güzelha bu arada çok geçmiş olsun öpt…

  9. Canım ellerine sağlık milföyden hiç bu şekilde hiç börek yapmamıştım ama mutlaka yapacağım çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık canım…
    Arkadaşınızın yeğeni de çok tatlı maşallah, allah nazarlardan korusun.
    Canım geçmiş olsun, acil şifalar, sevgilerimle…

  10. Gönül, o kadar şort giyiyorsun yeme şu börekleri be güzelim .sabrın sonu selamettir bak idaline az kaldı.))
    yaparsan böyle güzel mamalar ne olucak??sevgiler.şort hikayeni bırakma lütfen..

  11. Alem Gönülüm,
    demek sende hasta oldun??
    Cok gecmis olsun, valla sen isyerinden kacamamissin ama ben dün kacmayi basardim be arkadasim. Istirahat önemli, yoksa cok ugrastirir.

    Kiz, sonunda Feyzos’da senin dilinden konusmaya basladi ya, helal olsun sana, valla Feyzosuda Nilayida kaybettik diyorum artik ben.

    Yavas yavas bana da mi geciyor ne?? Neyse, ben bu konuda daha direniyorum ve de sizlerin gibi hayal gücümde fazla degil öyle sirince konusmak icin.

    Fazla uzattim, selamlar canim ve öpüyorum, zaten ikimizde hastaymisiz varsin olsun dimi???

  12. gönülcüm, ne güzel anlatmışsın yine güldürdün beni.çok yaşa sen emi.börek harika duruyor.ye beni diyor.ellerine sağlık.bu arada çok çok geçmiş olsun.kendine iyi bak canıkom.bu tosun paşa da çok tatlı maşallah canım benim Allah nazarlardan korusun.
    öpüyorum sevgiler canısım.

  13. ah masallah kiz bu tatli seyi ben yerim masallah çok tatli yahu, az gonder’de isirayim ben onu, oh oh oh, borekler de harika yani ellerine saglik canisi super yapmissin, olsa da onu da yerim, optum seker

  14. geçmiş olsun canım benim inşallah hastalık fazla hırpalamadan iyileşirsin.keklerimden sana yolladım havaalanından alıver bir zahmet giderken şortunu çıkarmayı unutma ayıp olur…

  15. Gönüüülll yavru kusummm ,gecmis olsun yavrum.TAbi giydin terma sortunu terlettin kendini sonrada üsüttün.Sanaaa acil sifalar diliyorum yavru kusum,gendüe tihhat et.Bebiste cok tatli masallah,Allah anali babali büyütsün.Böylesi sohbetler cok güzel oluyor blog arkadaslarla:)))) Haklisin dogru kullaninca ne güzel ortamlar kesvediliyor.Sevgilerimi biraktim Gönülüm,öpüldün canikommm.

  16. maşallah gerçekten tam tosuncuk, Allah nazardan saklasın..
    Börek de tam nazarlık ellerine sağlık canımcım,
    çok da geçmiş olsun dinlen de geçsin at şu mikropları peh.!!!
    öpüyorum sevgiler

  17. Gönül bi alemsin vallahi muhabbetiniz pek güzelmiş bizide alsaydınız ya aranıza kızlar kıskandım yani
    börekde pek pratik bir börek olmuş ellerine sağlık hoşçakal öptüm bay

  18. yerim seni börek niytine seker sey
    kiz bu ne tatli böyle asallah yazina pek bi güldüm haaa yaevrimmmmmmmm :)))))

Yorum yaz

error: Bu içerik korunmaktadır!!!
Önceki yazıyı okuyun:
Cipsli Tavuk 2
Cipsli Tavuk

YEAVRILARIM PROGRAMIMIZA BAŞLAMADAN ÖNCE DOĞUM GÜNÜME GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİDEN DOLAYI GÜZEL DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİZDEN DOLAYI HEPİNİZİ TEKER TEKERRRRR ÖPERİM ASSSRETLE...

Kapat
ice hockey jersey China me jerseys Suppliers High Quality ice hockey jersey Big & Tall big & tall jerseys for sale size 3xl, 4xl, 5xl and 6xl cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys Big & Tall big & tall jerseys for sale size 3xl, 4xl, 5xl and 6xl Big & Tall Clothing for Men big and tall nfl jerseys wholesale Custom Baseball Jersey Custom Made Sports Jersey Custom Basketball Jersey Custom Baseball Jersey cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys cheap nba jerseys wholesale nba jerseys discount nba jerseys Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France cheap nfl jerseys cheap jerseys cheap nba jerseys cheap nfl jerseys cheap jerseys cheap nba jerseys Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France Nike Chaussures Nike Air Max Chaussures Chaussures Nike Pas Cher France